O parere in oglinda

Pentru un moment, totul a parut un vis ce nu se mai termina. Dar oricat de mult mi-as fi dorit sa fie asa, sa existe un moment oricat de indepartat ... in care toate astea sa se termine, eram constient ca e doar o minciuna ce imi indulceste sufletul.
Era un nou prag, unul de care simteam ca nu mai am nevoie ... dar cine sunt eu sa imi dau cu parerea? In fata unui tipar mult peste capacitatea mea de intelegere ... un gand intotdeauna se manifesta sub forma unei pareri false.
Totul pare a fi un joc undeva intr-un colt al mintii mele ... dar stau si ma gandesc cat de multa influenta am asupra lui. Deschizand ochii, vad o imagine ce nu ar trebui sa fie acolo. E imaginea ei, de un albastru clar. Ma priveste, atingandu-si chipul. Nu imi dau seama ce anume vrea sa vada, dar sigur vede mai mult decat as vrea eu sa vada.
La un momentdat, ofteaza, rade si isi sterge o lacrima. Parul ei negru pare o pata imposibila in albastrul ce o inconjoara. Am crezut ca o iubesc ... dar am stiut ca e mai mult de atat. Este oare posibil?
Din nimicul din jurul meu, am luat un semn de intrebare. I l-am aratat, i l-am sugerat si sigur l-a inteles. Caci i-a mai curs o lacrima. Sa fie asta un raspuns? Semnul de intrebare ce il tineam, cu siguranta nu a disparut.
Am luat putin albastru, si i-am aratat frumusetea ... am reusit sa ii fur un zambet. Reactii, exact la ceea ce nu ma asteptam. Stia ca sunt acolo? De ce nu pot sa o ating?
 Continua sa ma priveasca, fara sa imi ofere nici macar o soapta. Am incercat sa strig la ea, am incercat chiar sa alerg spre ea ... dar totul in zadar. O cunosteam atat de bine, si totusi nu schimbasem nici un cuvant... ii admiram trupul, si intr-un mod incontrolabil .. ii evidentiam fiecare defect. Era ca si cand ea imi dicta unde sa ma uit, simtindu-i durerea ... chinul ce o apasa in fata unei linii imprefecte ce intregea imaginea iubirii ce i-o purtam. Dar ea nu stia ... si nici nu ma auzea. Astazi am fost oglinda in care s-a privit ... s-a deschis in fata mea, am incercat sa ii arat cum e cu adevarat printr-un gand ... o parere falsa.

Un comentariu: